martes, 18 de octubre de 2016

El xuegu de Yalta nel Valey de Piedrasblancas.

El prósimu día 22 d´ochobre, a partir de les 20:00 hores, el grupu teatru Telón de Fondo de Xixón, pondrá n´escena la obra El xuegu de Yalta de Brian Friel, basada nel cuentu llargu d´Antón Chéjov, La dama del perrín. Esta será la cabera representación d´esta obra, polo menos por esta temporada, asina que los que ten interesaos en vela tienen una oportunidá única.
El xuegu de Yalta ye un xuegu dramáticu nel que los protagonistes xueguen cola ficción y la realidá costantemente. El encuentru ente Dmitry Gurov y Ana Sergueyevna na ciudá de veranéu de Yalta, ye l´entamu d´un conflictu, non resueltu, nel que los protagonistes veran alteraes les sos vides al escomenzar una rellación adúltera.
La obra tá escrita pol autor irlandés de Philadelphia, Here I Come! (1964) Faith Healer (1979)
Translations (1980)
Dancing at Lughnasa (1990) na so etapa mas tardía y ye una adaptación fiel del cuentu de Chéjov, La dama del Perrín,  el consideráu un de los meyores cuentos de la lliteratura universal.
La obra tá interpretada por Sara García Rodriguez, como Ana y Lluis Antón González, como Gurov y acompañaos pol vigulín d´Angelique Lopez Fueyo que pondrá la música y efectos directos. Les lluces tarán daes pol veteranu illuminador, y director del míticu grupu avilesín Candilejas,  Beni García Bueno, con diseñu d´espaciu escénicu d´Alberto Ortíz.  La produción ye de Xulio Vigil, fundador del grupu nel añu 1973 y la dirección cuerre  a cargu de Sara G.R.

No hay comentarios: