viernes, 20 de noviembre de 2015

El tíu Antonín nel Centru Municipal de Los Canapés d´Avilés.

El grupu teatru Telón de Fondo, representará la obra El tíu Antonín, nel Centru Municipal de Los Canapés d´Avilés, el prósimu llunes 23 de payares, a partir de les 7 la tarde.
La obra ye una versión asturiana de Tíu Vanya d´Antón P. Chéjov, una hestoria que cunta como telón de fondu les tresformaciones y conflictos de primeros de sieglu XX, ente la mina el desarrollu industrial y el campu, que se dan nesa época en Asturies, aunque´l verdaderu conflictu tá nel interior d´una casona asturiana, nel que la visita del profesor Alexandro y la so muyer Helena, trestocará los equilibrios de la vida cotidiana y monótona del mundu rural. Una hestoria d´amores ya intereses cruciaos onde la realidá opónse al deséu de los personaxes de llograr una vida meyor.
La obra tá interpretada por José Luís Fernández, como profesor Alexandro; Marilú Casas, como Helena; Ángel Héctor Sánchez, como Tíu Antonín, Carmen Suárez Trapiello, como Sonia y Lluis Antón González, como Doctor Lluna. La dirección ye de Sara García Rodríguez, les lluces diseñu d´Alberto Ortíz y la produción de Xulio Vigil.

No hay comentarios: